Rozpoczęcie pracy zawodowej w firmie TABEMAX to najlepszy wybór.

Jeżeli szukasz wyzwań w firmie, która dynamicznie się rozwija, to chętnie poznamy Cię osobiście.

Mamy jasne pomysły na to, dokąd chcemy iść jako firma. Ludzie tworzą największą wartość, a współpracownik, z odpowiednimi kwalifikacjami we właściwym czasie i miejscu będą tworzyć sukces firmy. Jesteśmy przekonani , że sukces naszych pracowników przekłada się na dobre wyniki firmy.

Chcemy z nowymi pracownikami zawierać udane, wieloletnie partnerstwa, a nie tylko stosunek pracy. Aby partnerstwo się rozwijało, obie strony potrzebują wzajemnego zrozumienia swoich oczekiwań i potrzeb.



Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu w Białych Błotach przy ul. Betonowej 1 i 3, wyślij swoje CV na adres kadry@tabemax.com.pl.

Klauzulę informacyjną na temat przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy znajdziesz w zakładce RODO.

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z 33-letnią obecnością na rynku,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w branży EMS,
  • Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić,
  • Wsparcie w trakcie wdrożenia.
Aktualne poszukujemy osób na stanowiska:

Monter/ka podzespołów elektronicznych



Nasze wymagania:
  • zdolności manualne,
  • dobry wzrok,
  • mile widziana umiejętność lutowania i praktyka w zakresie montażu (niekoniecznie)

Zapewniamy przyuczenie w zakresie montażu i lutowania

Praca w systemie trzyzmianowym.

Kontroler/ka jakości



Nasze wymagania:
  • wykształcenie średnie techniczne,
  • umiejętność odczytywania danych pomiarowych na rysunkach technicznych,
  • umiejętność przeprowadzania pomiarów podstawowymi przyrządami pomiarowymi,
  • dobry wzrok.

Twój zakres obowiązków:
  • kontrola inspekcyjna, zwalnianie procesów produkcyjnych,
  • weryfikacja prawidłowego montażu pierwszej sztuki na wybranych stanowiskach pracy - zgodność z dokumentacja technologiczną,
  • przeprowadzanie wyrywkowych kontroli na losowo wybranych stanowiskach pracy - zgodność montażu z dokumentacja technologiczną,
  • mile widziana znajomość normy IPC 620. Norma ta przedstawia warunki docelowe, idealne, a także dopuszczalne warunki różniące się od ideału dla produkcji przewodów.

Praca w systemie trzyzmianowym.

Magazynier



Nasze wymagania:
  • uprawnienia UDT do obsługi wózków widłowych,
  • znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • sumienność, dokładność, motywacja do pracy

Twój zakres obowiązków:
  • przyjmowanie dostaw materiałów produkcyjnych,
  • rozmieszczanie materiałów w magazynie wysokiego składowania,
  • zaopatrywanie działu produkcji w komponenty do zleceń,
  • przygotowanie wysyłek wyrobów gotowych,
  • rejestracja ruchów magazynowych w systemie magazynowym,
  • obsługa wózka widłowego.

Praca w systemie trzyzmianowym.

Pracownik ds. kompletacji wysyłek kurierskich



Nasze wymagania:
  • wykształcenie średnie,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność obsługi komputera oraz programów kurierskich,
  • dokładność i systematyczność w realizacji zadań,
  • komunikatywność,
  • dbanie o porządek.
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Twój zakres obowiązków:
  • przygotowanie paczek do wysyłki według ustalonego harmonogramu,
  • zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w transporcie,
  • drukowanie etykiet wysyłkowych,
  • tworzenie zleceń kurierskich oraz ich koordynacja,
  • kompletacja dokumentów.

Specjalista ds. transportu



Nasze wymagania:
  • posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych – warunek konieczny,
  • wykształcenie wyższe, min. inżynier, licencjat (transport, logistyka),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość branży transportowej, rynku usług transportowych,
  • znajomość przepisów prawa przewozowego,
  • dobra znajomość topografii,
  • samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizację zadań,
  • dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel),
  • prawo jazdy kat. B.

Twój zakres obowiązków:
  • planowanie oraz organizacja transportu do Klientów (dystrybucja zagraniczna),
  • zarządzanie oraz kontrola terminowości realizowanych zleceń transportowych,
  • zapewnienie wysokiej jakości realizacji usług transportowych,
  • nadzór nad dokumentacją przewozową,
  • nadzór nad prawidłowym stanem technicznym floty,
  • monitorowanie oraz analiza rynku TSL celem optymalizacji kosztów spedycyjnych,
  • organizowanie transportu z udziałem firm zewnętrznych,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Specjalista/ka do spraw zakupów



Nasze wymagania:
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (mile widziana),
  • doświadczenie w dziale zakupów, logistyki lub obsługi klienta (min. 1 rok),
  • znajomość systemu MRP/ERP,
  • bardzo dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel),
  • dobra organizacja pracy oraz komunikatywność.

Twój zakres obowiązków:
  • planowanie zapotrzebowania materiałowego dla bieżącej i prognozowanej produkcji,
  • generowanie zamówień do dostawców komponentów elektronicznych, tworzywowych, metalowych oraz kabli,
  • pielęgnowanie bazy danych dostawców i zamawianych komponentów w systemie ERP (Microsoft Dynamics AX),
  • stały kontakt z dostawcami europejskimi oraz azjatyckimi w celu negocjacji i koordynacji,
  • tworzenie wycen kosztów materiału dla nowych projektów,
  • ścisła współpraca z produkcją, logistyką oraz działem kontroli jakości.

Inżynier ds. jakości



Nasze wymagania:
  • wykształcenie w zakresie elektroniki,
  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • doświadczenie w branży elektronicznej (min. 2 lata),
  • umiejętność pracy w systemach zarządzania jakością (ISO 9001, IATF 16949),
  • obsługa podstawowych narzędzi jakościowych i pomiarowych.

Twój zakres obowiązków:
  • kontakt z klientami w sprawach związanych z jakością,
  • rozwiązywanie problemów jakościowych,
  • raportowanie działań wynikających z analizy błędów,
  • analiza reklamacji od klientów,
  • dbanie o standardy jakościowe obowiązujące w firmie,
  • reprezentowanie firmy w auditach oraz wizytach klientów