Rozpoczęcie pracy zawodowej w firmie TABEMAX to najlepszy wybór.

Jeżeli szukasz wyzwań w firmie, która dynamicznie się rozwija, to chętnie poznamy Cię osobiście.

Mamy jasne pomysły na to, dokąd chcemy iść jako firma. Ludzie tworzą największą wartość, a współpracownik, z odpowiednimi kwalifikacjami we właściwym czasie i miejscu będą tworzyć sukces firmy. Jesteśmy przekonani , że sukces naszych pracowników przekłada się na dobre wyniki firmy.

Chcemy z nowymi pracownikami zawierać udane, wieloletnie partnerstwa, a nie tylko stosunek pracy. Aby partnerstwo się rozwijało, obie strony potrzebują wzajemnego zrozumienia swoich oczekiwań i potrzeb.



Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu w Białych Błotach przy ul. Betonowej 1 i 3, wyślij swoje CV na adres kadry@tabemax.com.pl.

Klauzulę informacyjną na temat przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy znajdziesz w zakładce RODO.

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z 33-letnią obecnością na rynku,
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i rozwoju zawodowego w branży EMS,
  • Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić,
  • Wsparcie w trakcie wdrożenia.
Aktualne poszukujemy osób na stanowiska:

Monter/ka podzespołów elektronicznych



Nasze wymagania:
  • zdolności manualne,
  • dobry wzrok,
  • mile widziana umiejętność lutowania i praktyka w zakresie montażu (niekoniecznie)

Zapewniamy przyuczenie w zakresie montażu i lutowania

Praca w systemie trzyzmianowym.

Kontroler/ka jakości



Nasze wymagania:
  • wykształcenie średnie techniczne,
  • umiejętność odczytywania danych pomiarowych na rysunkach technicznych,
  • umiejętność przeprowadzania pomiarów podstawowymi przyrządami pomiarowymi,
  • dobry wzrok.

Twój zakres obowiązków:
  • kontrola inspekcyjna, zwalnianie procesów produkcyjnych,
  • weryfikacja prawidłowego montażu pierwszej sztuki na wybranych stanowiskach pracy - zgodność z dokumentacja technologiczną,
  • przeprowadzanie wyrywkowych kontroli na losowo wybranych stanowiskach pracy - zgodność montażu z dokumentacja technologiczną,
  • mile widziana znajomość normy IPC 620. Norma ta przedstawia warunki docelowe, idealne, a także dopuszczalne warunki różniące się od ideału dla produkcji przewodów.

Praca w systemie trzyzmianowym.

Inżynier ds. jakości



Nasze wymagania:
  • wykształcenie w zakresie elektroniki,
  • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,
  • doświadczenie w branży elektronicznej (min. 2 lata),
  • umiejętność pracy w systemach zarządzania jakością (ISO 9001, IATF 16949),
  • obsługa podstawowych narzędzi jakościowych i pomiarowych.

Twój zakres obowiązków:
  • kontakt z klientami w sprawach związanych z jakością,
  • rozwiązywanie problemów jakościowych,
  • raportowanie działań wynikających z analizy błędów,
  • analiza reklamacji od klientów,
  • dbanie o standardy jakościowe obowiązujące w firmie,
  • reprezentowanie firmy w auditach oraz wizytach klientów